2008年2月18日

海報與思捷

231527好耐之前,我地買左Phonics Kids,有兩張海報,一張就放到雪櫃,等思捷平時可以望下,另一張無位放,收埋備用

之後買埋Noddy English World,有四張海報,屋企既牆牆櫃櫃都無位貼出黎,賣Noddy既大叔提議用foam board表起海報,就係咁,思捷終於有機會見到佢地喇!思捷睇到Noddy海報十分興奮,有仲十分熟悉感覺,聚精會神地細閱

有些長輩覺得我地催谷思捷,我只不過同佢唱下歌仔,睇下卡通,玩下玩具,講下古仔,行下街街,231352思捷無興趣就由得佢,有興趣就陪佢玩多陣,當然要"教"的是自己食飯,自己上廁所,自己著衫等等

講返海報,你問我喱個方法有無用?我會話對思捷深刻的字佢會有反應,例如同佢講Pig, Umbrella之類,佢會用手指雪櫃上既字母海報,佢會令你覺得,平日同佢玩果D,佢真係學得到

0 留言: