2007年11月15日

魔術表演2

思捷:今次我再為大家表演個魔術
思捷:大家睇住我手上既Apple Remote
思捷:消失!佢系我手上消失得無影無蹤

攝影師:呀魔術師!唔好意思,我就錯角度,遮唔到個Remote,可唔可以再黎過?

相關日事:

魔術表演

4 留言:

匿名 說...

部Mac機好唔好用呀﹖

K H A K I 說...

對於我喱D睇吓相,上吓網既人黎講,非常好用,平平地買部Mac Mini真係慳好多位呀!

匿名 說...

你買Mac Mini呀﹖
我仲以為你買iMac添……嘻嘻﹗

K H A K I 說...

iMac個mon得嗰廿幾寸咁細,邊夠我用呀~,屋企梗係用Mac Mini先至襯喇!